Search This Blog

Wednesday, March 23, 2011

bosan

dah lama aku xmenulis & update akunya blog , huhu , 
bz ngan facebook jer .
dalam pada itu , aku rasa ,sangat tension ,
dengan keje yang berlambak - lambak , tugsan daro usm lagi
xpi nk buat macam mana , redha jer la , dah itu jln yang aku pilih.
Ape yang boleh aku harapkan ,
may allah blessing my life .
aku harus yakin kepada itu .
aku harus yakin yang aku akan mecapai kejayaan yag aku impikan 
aku nk idop jadi diri aku sendiri.
Di tempat kojer , macam2 kerenah berlaku , 
kadang2 aku rasa wow , inikah realiti ragam kehidupa manusia.
penuh dengan nafsu duniawi semata - mata
tah aku pon xtau 
evan aku ni pon manusia juga.
xpi kalo dipikirkan balik , aku pon sebegitu ker
ya allah , jauhi lah.
amin,,,,,,
 aku harus munasabah diri kepada ilahi
dalam pada itu , aku sendiri xtau ape nk jadi dgn diri kau
tahap kemalasan aku berada pada tahap yang amat membimbangkan
mmg pada tahap kritikal
ya allah berilah hambamu ini kekuatan
hambamu ini merayu kepada ya allah yang maha segalanya..
........




No comments:

Post a Comment