Search This Blog

Thursday, December 2, 2010

gembira sedih aku pun xtau

  ari nie ada exam JUJ103  
fuh !!! mmg mencabar soalan dia ,
even soalan objectif xpi pemilihan jawapan dia wat aku keliru

xtau r samada dpt good result @ sebaliknya 
berdoa jer la n aku redha atas aper jua yang aku dapat

 aku pasti itu yang aku layak atas segala usaha yang aku lakukan

emm abs jer exam aku wat group dicustion ngan aishah n fauzi subjet JTW103
bgs diorang nie , banyak ajar aku yang agak lembap dlm pengiraan
ya allah bantulah hambamu ini di dalam kehidupan even hambamu ini banyak wat jenayah terhadapmu


emm , mlm ni nk temankan kawan g peragin mall , nk beli pakaian katanya , aku pun xtau lah 
pompan xabs abs ngan shopping.huhuhuhuu
 janganmarah r girls ;p
hihihihihi
ajak lepak kat tmpat yang menarik xnk , perangin mall jugak yang dia nk
;p
k la , harap sangat hari2 yang akan mendatang dalam idup aku penuh ngan makna positif
aminnnnnnnnnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment