Search This Blog

Friday, July 23, 2010

kejer , kejer n kejer.............,

Ari ni aku masuk keje kul 10 am. lambat 2 jam .hehehehehe .
nasib baik akunye HOD k jer.huhuhuhu
xpi 2 r masuk je keje dah kne prepared barang untuk ke thailand ,
jmpe datin yang aku panggil anty .hihihi
tension gak ari ni , at the same time bosan .
Sampai pening pala hotak aku nie .
Ase nk muntah pun ada , coz just makan roti jer  sampai la kul 5 ptg ,mkn nasi greng.
Sedap gak nasi greng kali nie , xmcm biasa .
biasa r perut tgh lapar sumenya ase sedap;p
Ari nie aku rindu seseorang ,xpi nk wat mcm mana xleh nk jmpe dia.
Jauh sangat dia dr aku n mmg xleh pun nk jmpe dia melainkan aku inanillah.
2 pun kalo diizin yang maha kuasa.
Lunch hour balik umah , dengar lak orang tua aku membebel ,hihihi
tahan telinga je la aku ,
coz aku paham sangat sbb n motif dia membebel .
The one n only .
Dia xbg aku g thailand , reason coz kat sana xbape nk aman.
Xpi pada aku , aku xkisah yang penting aku timba pengalaman baru .
Sama ada  pengalaman 2 bagus @ x , relevan @ x , itu sume belakang kira .


No comments:

Post a Comment